Thursday 26 March 2020

BBM3410Satu2020: PROF LIKE IG

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... Hai hai hello... buat julung kalinya instagram saya ditekan butang tanda suka  (Like) dan juga dikomen oleh Prof. Dr. Normaliza (ProfDrN) untuk beberapa gambar yang telah saya muat naik di instagram.


Gambar diatas menunjukkan beberapa gambar saya yang telah di Like oleh ProfDrN... Semestinya diri ini berasa gembira..

ProfDrN komen, saya pon gigih untuk fahamkan apa maksud disebalik ayat tu... Cari punya cari... Syukur diri ini memahaminya...

Komen ProfDrN: Chal chi neh unel, hakseng? 

Itu bahasa korea dalam romanization. Dalam tulisan Hangul 잘 치 네 우네, 학생?

Maksudnya, Adakah anda pelajar yang baik?

Saya telah like komen ProfDrN tersebut dan membalas

Mullon ibnida, seonsaengnim (물론입니다, 선생님) yang bermaksud Semestinya, guru (Prof)...


Akhir kata, diharapkan ProfDrN sentiasa Like kebanyakan posting di instagram saya... serta meninggalkan komen beliau... dan selepas itu tidak unlike dan tidak memadamkan semula komen-komen yang diberikan... Hahaha... Okay bye... Anyeong yeorobun (안녕 여러분)

No comments:

Post a Comment