Friday 19 June 2020

BBM3410Satu2020: MODEL PENCERITAAN NORMALIZA ABD RAHIM (2018) 1



Logo tersebut dibuat dengan menggambarkan keluarga yang bahagia. Kasih Keluarga Membawa Bahagia merupakan tagline hahahahahahaha. Semoga semuanya berbahagia disamping keluarga tercinta ya... Jadi anak yang baik, soleh dan solehah kepada kedua ibu bapa...

Berikut merupakan lirik lagu tersebut:

[1] Keluarga

Saya berasa puas hati
Menolong ibu bapa setiap hari
Bermula di pagi hari
Sehingga malam nanti

Ibu bapa yang disayangi
Saya tetap berhati-hati
Menjaga budi pekerti
Keluarga saya yang dicintai

Saya sayang ibu dan bapa
Abang, kakak, adik, dan saudara
Mereka semua ada bersama
Semasa saya memerlukan mereka

Rujukan:
Normaliza Abd Rahim. (2019). Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi Teori dan Aplikasi. Terengganu: Penerbit UMT.

No comments:

Post a Comment